Monday, September 04, 2006

Πρώτη μέρα στο νηπιαγωγείο!

Διάλογος το προηγούμενο βράδι:
- τελικά μαμά σήμερα θα πάω σχολείο?
- αύριο
- το σήμερα ειναι αύριο?
- το σήμερα ειναι σημερα και το αύριο είναι όταν ξυπνήσουμε
- αααα δηλαδή το αυριο ειναι σήμερα, μαλιστα.
- (-)
- μαμα...δε θελω να παω σχολείο
- γιατί μωρό μου?
- γιατί μενω πολλές ώρες, γιατί οι κυρίες με βαζουν τιμωρία όταν ειμαι κακό παιδί, γιατι ....γιατί....γιατι δε θελω
- αυτοί δεν ειναι λόγοι να μην πας σχολείο, έλα να τα φτιάξουμέ όλα, δεν θα νοιώθεις ότι μενεις πολλές ώρες γιατι θα περνάς τοσο γρήγορα που οι ώρες θα παιρνάνε νεράκι, δεν θα μπαίνεις τιμωρία γιατι θα είσαι καλό παιδί και δεν θα υπάρχει λόγος να σε βαζει κανεις τιμωρία.
- ναι ρε μαμα αλλα δεν ειναι μονο αυτά....
- τι άλλο είναι μωρό μου?
- να έγω στο σχολείο...ξερεις......κλαιω για σένα γιατί σου λειπω...γι' αυτό δε θελω να παω...καταλαβες?

Καλή αρχή Νικολάκη μου! Καλή πρώτη μέρα στο νηπιαγωγείο!

3 comments:

Anonymous said...

Πολύ γλυκό παιδί...να τον χαίρεσαι τον Νικόλα σου!

Aurellia said...

Σε ευχαριστώ πολύ. Ειναι όλη μου η ζωη!

Simos said...

ε... πάντα έλεγα ότι από τα μωρά ακούς τα πιο τρελά πράγματα... αλλά και τα πιο αληθινά... η λογική μωρού ξετρελένει... έτσι? να το χαίρεσαι..